Offline adverteren

Onderschat de kracht van Offline adverteren niet

Tegenwoordig denk iedereen vaak alleen aan online adverteren, maar onderschat de kracht van offline adverteren via bijvoorbeeld kranten, direct mail en magazines niet. Wij kunnen jouw organisatie ondersteunen en adviseren met offline marketing. Zo geloven wij dat offline adverteren staat voor:

Betrouwbaarheid – Kranten en magazines hebben veel vaste lezers, hierdoor wordt wat er in staat al snel gezien als betrouwbaar. Ook worden advertenties in de krant of in een magazine vaak als minder vervelend ervaren dan online advertenties. 

Langdurige contactmomenten – Vergeleken online is het offline makkelijker om langer een contactmoment vast te houden. 

Ontvangers selecteren – Wanneer je alleen gebruik maakt van online adverteren loop je doelgroepen mis. Heb je bijvoorbeeld 65 plussers in je doelgroep dan is de kans groot dat je ze beter kan bereiken door een offline advertentie dan online. 

Bewaren – Een insert in een krant of magazine en direct mail in de vorm van geadresseerd een boekje, pasje of flyer versturen, wordt vaak bewaard op het aanrecht en heeft dus verschillende contactmomenten. Deze verschillende contactmomenten zorgt voor meer merkbekendheid en conversie over langetermijn. 

Past offline adverteren ook bij jouw organisatie? Wij helpen jouw organisatie om in contact te komen met de juiste partijen rondom offline adverteren.

MEER WETEN?

Neem vrijblijvend contact met ons op